Antalya’nın Manavgat ilçesinde bulunan bir otelde tatil yapan turistler, elektrik kesintileri ve personelin maaş alamadığı gerekçesiyle iş bırakması sonucu mağdur olduklarını belirterek duruma tepki gösterdi.
Evrenseki Mahallesi’ndeki otelde kalan tatilciler, temizlik hizmetlerinin aksadığını, yemeklerin yetersiz olduğunu ve geceden beri elektrik kesintisi nedeniyle klima dahi çalışmadığını söyledi.
“10 Gündür Çile Çekiyoruz”
Otel misafirlerinden gurbetçi Aydın Akçalan, ailesiyle birlikte zor durumda kaldıklarını belirterek, “Böyle tatil görmedim. Otel pislik içinde, elektrik yok, klima çalışmıyor. Personel 1,5 aydır maaş alamamış. Onlar da haklı ama biz de mağduruz. 2 bin 500 euro ödedik, 10 gündür çekmediğimiz çile kalmadı” dedi.
Gaziantep’ten ailesiyle gelen Osman Baloğlu ise, “Otele girdiğimizden beri elektrik sorunları devam ediyor. Yemekler eksik çıkıyor, çay kahve yok. 7-8 gün kalmayı planladık ama 4 gündür sabrettik, artık rezil olduk. 40 bin 800 lira ödedik, kalan 3 gece için 13 bin lira iade yapacaklarını söylediler” ifadelerini kullandı.
Otel Yönetiminden Açıklama
Otel Genel Müdürü İbrahim Üstüntaş ise iddiaları reddederek, personelin iş bırakmadığını savundu. Üstüntaş, “Elektrik kesintisi TEDAŞ kaynaklıdır. Bizim borcumuz yok, maaş ödemeleri bugün yapılacak. Müşterilerin şikayetleri olağan durumlardır, evlerde de elektrik kesilebiliyor” dedi.
Öte yandan bazı tatilcilerin yaşanan sorunlar nedeniyle otelden ayrıldığı görüldü.