Çaldığı Motosikletle Gezerken Yakalandı! Savunması Şaşırttı

Adana'da çaldığı motosikletle gezerken yakalanan şüpheli, “Geri vermeye gidiyordum” savunması yaptı. Mahkeme tarafından tutuklandı.

Asayiş - 22-06-2026 10:10

Adana'nın Çukurova ilçesinde yaşanan motosiklet hırsızlığı olayı, şüphelinin verdiği ifadeyle gündeme geldi. Apartman otoparkında park halinde bulunan motosikleti çalan Mustafa C., polis ekiplerinin çalışması sonucu kısa sürede yakalandı. Güvenlik kameralarına da yansıyan olayda şüphelinin motosikletin gidon kilidini kırarak aracı sürükleyip götürdüğü görüldü. Daha sonra düz kontak yaparak motosikleti çalıştıran şüpheli, kentte dolaşmaya devam etti. Hırsızlık ihbarının ardından harekete geçen ekipler, güvenlik kamerası görüntülerini inceleyerek şüphelinin izini sürdü. Yapılan çalışmalar sonucunda motosikletle seyir halindeyken yakalanan Mustafa C., emniyette verdiği ifadeyle dikkat çekti. Olayın ardından motosiklet sahibine teslim edilirken, şüpheli çıkarıldığı mahkeme tarafından tutuklandı.

Güvenlik Kameraları Hırsızlığı Kaydetti

Olay, 25 Mayıs gecesi Çukurova ilçesi Huzurevleri Mahallesi'nde meydana geldi.Sokakta yürüyen Mustafa C., apartman otoparkında bulunan motosikleti fark etti. Bir süre çevreyi kontrol eden şüpheli, gidon kilidini kırdığı motosikleti sürükleyerek olay yerinden uzaklaştırdı. Daha sonra düz kontak yöntemiyle aracı çalıştırarak bölgeden ayrıldı. Yaşananlar apartmanın güvenlik kameralarına saniye saniye yansıdı.

“Teslim Etmeye Gidiyordum” Dedi

Motosiklet sahibinin şikayeti üzerine çalışma başlatan Oto Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri, kamera kayıtlarından şüphelinin izini tespit etti.Yüreğir ilçesinde motosikletle dolaşırken yakalanan Mustafa C., emniyetteki ifadesinde motosikleti evine dönmek amacıyla aldığını ve geri vermeyi planladığını öne sürdü. İşlemlerinin tamamlanmasının ardından adliyeye sevk edilen şüpheli tutuklanırken, ele geçirilen motosiklet sahibine teslim edildi.

Günün Diğer Haberleri