Drift Atıp Mahalleliyi Tehlikeye Attı, Bakan Yerlikaya: Gereği Yapıldı

Ankara Keçiören’de drift atarak vatandaşları tehlikeye atan sürücü tutuklandı. Bakan Yerlikaya: “Gereği yapıldı, asfalt zorbası yakalandı.”

Gündem - 20-11-2025 20:34

Ankara’nın Keçiören ilçesinde drift atarak hem trafik güvenliğini tehlikeye atan hem de aracını vatandaşların üzerine süren M.A.K. isimli sürücü tutuklandı. Olayın görüntüleri sosyal medyada tepki çekerken, İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya da konuyla ilgili açıklama yaptı: “Gereği yapıldı. Asfalt zorbası yakalandı.”

Bakan Yerlikaya, sosyal medya paylaşımında “Yıl 2025 ama hâlâ vatandaşlarımızın canını hiçe sayarak drift atanlar var. Bu görüntüler asla kabul edilemez” diyerek tepki gösterdi. M.A.K. isimli sürücünün gözaltına alındığını ve ardından çıkarıldığı nöbetçi mahkemece tutuklandığını duyurdu.

Yeni Trafik Kanunu Teklifi Ne Getiriyor?

Yerlikaya, Yeni Trafik Kanunu Teklifi kapsamında drift atan sürücülere uygulanacak yaptırımları da hatırlattı:

140 bin TL idari para cezası

60 gün süreyle ehliyete el konulması

60 gün süreyle aracın trafikten men edilmesi

Aynı ihlalin 5 yıl içinde ikinci kez tekrarlanması durumunda sürücü belgesinin iptali

Bakan Yerlikaya açıklamasında, “Trafik herkesin ortak yaşam alanıdır. Lütfen bu tür durumlara şahit olursanız 112 Acil Çağrı Merkezimize bildirin. Gereğini yaparız,” diyerek vatandaşlara çağrıda bulundu.

Günün Diğer Haberleri