Kadıköy'de Dehşet: Eşini Ütü Kablosuyla Bağladı, Saatlerce Darp Etti

Kadıköy'de eşine dakikalarca süren işkence uygulayan Emrah K. hakkında 46 yıla kadar hapis talep edildi. Ütüyle darp, kabloyla bağlama ve görüntü kaydı gibi ağır suçlamalar içeren dava, kamuoyunda büyük tepki topladı.

Asayiş - 02-07-2025 16:04

Kadıköy Göztepe'de 15 Ocak sabahı yaşanan olayda Emrah K., gece evde bulamadığı eşi Maftuna T.’yi sabaha karşı eve çağırdıktan sonra iddiaya göre kıskançlık nedeniyle tartışmaya başladı. Tartışma kısa sürede şiddete dönüştü. Emrah K., eşinin kafasını duvara vurduktan sonra yere düşen kadını tekmelemeye başladı. Ardından mutfaktan aldığı bıçakla odaya giren Emrah K., Maftuna T.'yi bıçakladı, ütü ve kemerle darbetti. Ütünün kablosunu keserek eşinin ellerini ve ayaklarını bağladı. Komşuların ihbarı üzerine gelen polis, kapıyı kırarak Emrah K.’yi yakaladı.

Polis ekiplerinin hazırladığı tutanağa göre, içeriden “Kurtarın beni, beni öldürüyor” diye bağıran Maftuna T.’nin yardım çığlıklarına yanıt olarak evin içinden “Gidin buradan, öldüreceğim bu kadını” sesleri duyuldu. Bu beyan üzerine kapıyı kırarak içeri giren polis, kadını kanlar içinde ve elleri bağlı halde buldu. Emrah K. gözaltına alındı, Maftuna T. ise ağır yaralı olarak hastaneye kaldırıldı.

İddianamede yer alan Adli Tıp Kurumu raporunda Maftuna T.'nin kafa ve yüz bölgesinden ciddi şekilde darbedildiği, yüzünün tanınmaz hale geldiği, vücudunda kırıklar ve bıçak izleri bulunduğu belirtildi. Raporda, yaralanmaların hayati tehlike oluşturmadığı ancak kalıcı etkiler bırakabileceği ifade edildi.

İşkenceyi Kaydedip Kayınvalidesine Göndermiş

Maftuna T.’nin ifadesine göre, saldırgan koca kendisini darp ederken görüntü aldı ve bu görüntüleri kadının annesine gönderdi. Maftuna T., bayıldığı anlar da dahil olmak üzere birçok detayı hatırlayamadığını ancak yaşananlardan dolayı şikayetçi olduğunu belirtti.

Emrah K.: “Gözüm Karardı, Çok Pişmanım”

Sanık Emrah K. ise savunmasında, bir erkeğin gönderdiği mesajlar nedeniyle eşine öfkelendiğini, bu yüzden kontrolünü kaybettiğini ifade etti. Olay sırasında bıçak kullanmadığını, eline ütü aldığını, ancak eşinin ellerini bağlayıp bağlamadığını hatırlamadığını iddia etti. Fotoğraf çekip kayınvalidesine gönderdiğini kabul etti. “Pişmanım” diyerek kendini savundu.

Savcı: “Polis Gelmese Öldürecekti”

İddianamede yer alan savcılık değerlendirmesinde, sanığın olay anında eşini öldürme kastıyla hareket ettiği belirtildi. Müdahalenin gerçekleşmemesi halinde olayın ölümle sonuçlanacağı vurgulandı. Emrah K. hakkında şu suçlardan toplam 22 yıldan 46 yıla kadar hapis istendi:

Eşe karşı kasten öldürmeye teşebbüs

Eşe karşı cebir ve tehdit ile hürriyeti yoksun bırakma

Özel hayatın gizliliğini ihlal

Görüntü ve ses kaydı ile bu mahrem bilgilerin yayılması

Günün Diğer Haberleri