2026 Tourbillon, Bugatti'nin 2021'de elektrikli spor otomobil üreticisiyle birleşmesinden bu yana Bugatti Chiron'un yerini alıyor. 4,6 milyon dolarlık bir fiyat etiketiyle Tourbillon, çok silindirli gazlı güç ünitesine üç elektrik motoru ekleyerek şaşırtıcı bir şekilde toplam 1775 beygir gücü sağlıyor; bu, önceki herhangi bir Bugatti modelinden daha fazla. İç mekan kısmında deri, işlenmiş metal ve kristal gibi lüks malzemelerle tamamen dokunsal deneyim yaşatan Tourbillon, otonom sürüş ve ekran ağırlıklı araç içi eğlence fikirlerini bir kenara bırakarak Bugatti markasının en eski günlerine geri dönüyor.

2026'da Yenilikler Neler?

2026 Bugatti Tourbillon

Bugatti Tourbillon'un şasisinden tavan çizgisine kadar her şeyi 2026 için yeni. Bu modelde Chiron'un turboşarjlı W-16 motoru gitti, onun yerine doğal emişli 8,3 litrelik V-16'yı üç elektrik motoruyla birleştiren hibrit bir güç aktarma sistemi geldi. Genel gövde çizgileri markanın hayranlarına tanıdık gelecek olsa da daha geniş çamurluklar ve daha dar bir kokpit ile daha alçak, daha yalın bir görünüm için yeniden şekillendirildi.

Motor, Şanzıman ve Performans

2026 Tourbillon teknik olarak bir hibrit ancak bu aracın asıl yıldızı, Cosworth'un yardımıyla tasarlanan ve 986 beygir gücü ve 664 lb-ft tork üreten doğal emişli 8,3 litrelik V-16 motordur. Bu devasa motor daha sonra üç elektrik motoruyla eşleştiriliyor ve bu da toplam gücü inanılmaz bir rakam olan 1775 beygire çıkarıyor. Motor, sekiz vitesli çift kavramalı otomatik şanzıman ve dört tekerlekten çekiş sistemi ile destekleniyor.

Bugatti Tourbillon

Menzil, Şarj ve Pil Ömrü

Bu hiper otomobil Tourbillon'un üç elektrik motoruna ek olarak, yaklaşık 75 km elektrikli menzil sağlayacak kadar şarjı tutan 21.0 kWh'lik bir batarya paketi mevcut.

Sed Yardımı Neden Yatmadı? Ne Zaman Yatacak? 2024 Sed Yardımı Neden Yatmadı? Ne Zaman Yatacak? 2024

İç Mekan ve Konfor

Tourbillon'un iç kısmı heykelsi ve mekanik açıdan büyüleyici; göstergelerin etrafında dönen sabit göbekli direksiyon simidi ile gösterge panelini asla engellemez. Araç içinde görülecek hiçbir yerde plastik yok. Gösterge yüzeyi ve orta konsol üzerindeki şeffaf kaplamalar bile işlenmiş safir camdan yapılmış.

Editör: Şahsüver ÇITIR