Kamuya düz devlet memuru, sekreter ile destek personeli alımı için online başvuruların alınmaya başladığı duyuruldu. Kimler başvuru yapabilir, başvuru süreci ve şartlar ile ilgili tüm detaylar haberimizde yer alıyor.

Başvuru Genel Şartları Belirlendi

Kamu personel alımı için belirlenen genel şartlar arasında Devlet Memurları Kanunu'nda yer alan şartları taşımak, T.C. vatandaşı olmak, kamu haklarından mahrum olmamak, ilgili suçlardan mahkum olmamak, askerlikle ilişiği olmamak ve KPSS'den en az 70 puan almak yer alıyor.

Başvuru Nitelikleri Neler Olacak

Düz Memur alımı için adaylardan, çeşitli alanlarda mezun olmaları isteniyor. Aktüerya, Bankacılık ve Sigortacılık gibi alanlardan mezun olanlar bu pozisyonlar için başvuru yapabilecekler. Sekreterlik alımı için ise Sekreterlik, Büro Hizmetleri ve Hukuk Büro Yönetimi gibi alanlardan mezun olmak gerekiyor. Hizmetli alımı için ise Ağırlama Hizmetleri, Aşçılık gibi alanlardan mezun olma şartı aranıyor.

EGM 31. Dönem POMEM 7.500 Polis Alımı Başvuruları Başladı! İşte Detaylar EGM 31. Dönem POMEM 7.500 Polis Alımı Başvuruları Başladı! İşte Detaylar

Başvuru Tarihleri Açıklandı

Sigortacılık ve Özel Emeklilik Düzenleme ve Denetleme Kurumu memur alımı için başvuruların 1 Mart ile 15 Mart 2024 tarihleri arasında alınacağı duyuruldu. Başvurular online olarak internet üzerinden yapılabilecek.

Kamuya düz devlet memuru, sekreter ve destek personeli alımı için başvuru süreci başladı. Adaylar, belirlenen genel şartları sağladıkları takdirde çeşitli alanlarda mezun olarak başvurularını gerçekleştirebilirler. Başvurular online olarak yapılacak ve belirlenen tarih aralığında sonlandırılacaktır.

Adaylar, başvurularını yapmadan önce ilgili kurumun resmi internet sitesinden detaylı bilgilere ulaşabilir ve başvuru süreciyle ilgili gerekli dokümanları tamamlamaları önemlidir. Başvuruların zamanında ve eksiksiz olarak yapılması adayların işlem süreçlerini olumlu etkileyecektir.