Çift şarj özelliği sayesinde aynı anda iki farklı ünitesiyle şarj edilebilen bu model -30°C’de 120 kW’lık cihazıyla sadece 24 dakikada %16'dan %100’e kadar şarj olabiliyor. Aracın şarj hızının ne kadar gelişmiş olduğunu ve soğuk hava koşullarına rağmen yüksek verimle çalıştığını gösteren durum oldu.

Çift Şarj Özelliği Ve Hızlı Şarj Performansı

BYD Han L’nin dikkat çeken özelliklerinden biri çift şarj özelliğiyle aynı anda iki ünitesine bağlanabiliyor olması oldu. Han L -30°C gibi aşırı soğuk hava koşullarında bile 120 kW'lık bir şarj cihazıyla sadece 24 dakikada %100 olabiliyor. Çift şarj özelliği daha önce Denza ve Yangwang markalarına ait araçlarda kullanılmıştı Han L bu teknolojiyi en iyi şekilde kullanarak çok daha etkileyici süreyi ortaya koyuyor.

Han L sadece şarj performansıyla değil motor gücüyle de dikkat çekiyor. 580 kW'lık motoru maksimum 30.500 devir hızıyla dikkat çekiyor. Geleneksel içten yanmalı motorlarla karşılaştırıldığında çok daha verimli olup yüksek devirli motorlar kullanılıyor. Han L'nin motorunun nominal güç ile tork değerleri sırasıyla 300 kW ve 225 Nm olarak belirlenmiş.

Tek Ve Çift Motorlu Versiyonlar

BYD tek motorlu ve çift motorlu versiyonlarla sunulacak. Tek motorlu versiyon 500 kW'lık motor gücüne sahipken çift motorlu versiyon dört tekerlekten çekiş sistemi ile donatılmış. Bu versiyonda arka aksa 580 kW'lık bir motor eklenmişken ön aksa 230 kW'lık motor yerleştirilmiş. Han L toplamda 810 kW’lık bir güç üretimiyle 0-100 km/s hızlanmasını sadece 2,7 saniyede tamamlayabiliyor.

Yeni BYD Han L Blade Batarya teknolojisi ile donatılması sayesinde 1000 km’nin üzerinde menzil sunuyor. Han L yeni Blade Batarya ile CLTC standardına göre oldukça verimli bir batarya yönetimi sağlıyor. Elektrikli araçların en önemli sorunlarından biri olan menzil sorunu BYD’nin yeni modelinde büyük ölçüde çözülmüş.