Eskişehir'de yaşanan acı olay, küçük bir çocuğun yaşamını yitirmesiyle sonuçlandı. Odunpazarı ilçesinde yaşayan 2 buçuk yaşındaki S.K.G., iddiaya göre yemek yediği sırada soluk borusuna mama kaçması üzerine fenalaştı. Durumu fark eden ailesi, küçük çocuğu vakit kaybetmeden Eskişehir Şehir Hastanesi'ne götürdü. Hastanede sağlık ekipleri tarafından müdahale edilen çocuğun bir süre nefessiz kaldığı belirlendi. Doktorların tüm çabasına rağmen 2 buçuk yaşındaki S.K.G. kurtarılamadı. Yaşanan olayın ardından küçük çocuğun ölümüyle ilgili adli süreç başlatıldı. Polis ekipleri hem hastanede hem de olayın yaşandığı evde incelemelerde bulundu. Olayın kesin nedeninin yapılacak incelemeler ve hazırlanacak resmi raporun ardından netlik kazanacağı öğrenildi.

Polis Evde İnceleme Yaptı

Küçük çocuğun yaşamını yitirmesinin ardından polis ekipleri, olayın yaşandığı evde detaylı inceleme gerçekleştirdi. Cumhuriyet savcılığının koordinesinde başlatılan soruşturma kapsamında olayın tüm yönleriyle araştırıldığı bildirildi.Yetkililer, çocuğun kesin ölüm nedeninin yapılacak otopsi ve incelemelerin ardından belirleneceğini ifade etti. Soruşturma sürüyor.