İstanbul’un Şişli ilçesinde yer alan Şişli Belediye binasındaki Tapu Müdürlüğü’nde bugün öğle saatlerinde yangın çıktı. Henüz nedeni belirlenemeyen yangın, itfaiye ekiplerinin hızlı müdahalesiyle büyümeden söndürüldü. Yangın sırasında bina kısa süreliğine tahliye edilirken, olay herhangi bir yaralanma ya da can kaybı yaşanmadan atlatıldı.

Edinilen bilgilere göre, saat 12.30 sıralarında Şişli Belediyesi binasında bulunan Şişli Kaymakamlığı Tapu Müdürlüğü katında dumanların yükselmesiyle birlikte yangın sistemi devreye girdi. Alarmın çalmasıyla birlikte binada görev yapan bazı personel dışarı çıktı. Aynı dakikalarda yangının ihbar edilmesi üzerine olay yerine çok sayıda itfaiye ekibi yönlendirildi.

İtfaiye ekiplerinin binaya hızlı bir şekilde ulaşmasının ardından alevlere müdahale edildi. Müdahale sırasında herhangi bir patlama ya da büyük çaplı maddi hasar yaşanmadığı öğrenildi. Alevlerin tamamen kontrol altına alınmasının ardından ekipler, binada oluşan yoğun dumanı tahliye ederek içeride güvenli ortam sağladı.

Yangının kontrol altına alınmasının ardından bina kısa süre içerisinde yeniden hizmete açıldı. Dışarı çıkan çalışanlar tekrar içeriye alınırken, olayın çıkış sebebine ilişkin teknik inceleme başlatıldı. İlk bulgulara göre yangının elektrik tesisatından kaynaklanmış olabileceği değerlendirilirken, net tespit için rapor hazırlanacağı bildirildi.

Şişli Kaymakamlığı ve Şişli Belediyesi yetkilileri olayla ilgili bilgi alırken, gün içinde işlem yapmak için binada bulunan vatandaşlar yangın sırasında kontrollü şekilde uzaklaştırıldı. Yangın nedeniyle işlemlerde kısa süreli aksama yaşandı ancak herhangi bir evrak ya da sistem zarar görmedi.